Politika kvality, vízia, poslanie


Politika kvality


S politikou kvality sú oboznámení všetci pracovníci, klienti a zástupcovia zainteresovaných strán organizácie.Politika kvality je kontinuálne prehodnocovaná vrcholovým manažmentom.


- poskytovať výhradne individuálnu starostlivosť vychádzajúcu z individuálnych potrieb klientov, akceptovať ich slobodnú

  vôľu, potreby a očakávania

- systém manažérstva kvality uplatňovať ako nástroj trvalého zlepšovania poskytovaných služieb

- priebežne monitorovať, vyhodnocovať a manažovať požiadavky , očakávania a spokojnosť klientov k účinnejšiemu

  dosahovaniu európskych štandardov poskytovania služieb

- neustále zvyšovať podmienky pre ďalší rozvoj  našich aktivít kladením dôrazu na osobnostný rozvoj zamestnancov

  zvyšovaním ich odbornej úrovne a ich kompetentnosti

- vytvárať pracovné prostredie vylučujúce vznik možných chýb a podporujúce vzájomnú dôveru, zodpovednosť,

  motiváciu a tímovú spoluprácu

- uplatňovať etické dimenzie štandardizácie sociálnych služieb  zariadení sociálnych služieb "DOMUM" Krškany

- udržiavať dlhodobé pozitívne vzťahy s príbuznými a zainteresovanými stranami.




Poslanie


Poslaním nášho zariadenia je poskytovať sociálneslužby v zmysle zákona o sociálnych službách a ako súčasť sociálnejpolitiky zriaďovateľa zariadenia, ktorým je Nitriansky samosprávny kraj. S poslaním sú oboznámení všetci pracovníci, klienti a zástupcovia zainteresovaných strán poskytovateľa.


- v čo najväčšej možnej miere rešpektovať prianie a potreby klienta

- podporovať klienta v udržaní čo najvyššej kvality života aj napriek fyzickým či psychickým obmedzeniam tak, aby mal

  možnosť zostať čo najviac sebestačným, nezávislým a o svojom živote rozhodujúcim človekom

- umožniť užívateľovi zachovať si doterajší spôsob života tak, aby mohol byť i naďalej súčasťou spoločnosti (podporovať

   styk s rodinou, opatrovníkmi, priateľmi)




Vízia


Víziou nášho zariadenia je stať sa vyhľadávaným zariadením poskytujúcim  kvalitné a bezpečné sociálne služby spĺňajúce individuálne potreby klientov sociálnych služieb so snahou zvýšiť kvalitu ich života s dôrazom na ich sebestačnosť. Zároveň chceme vytvárať a udržiavať otvorené prostredie s rodinnou atmosférou a komunitou.




Štandardy kvality


Štandardy kvality v zmysle zákona č. 448/Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. oživnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. Vprílohe sa rozdeľujú podmienky kvality. Prílohu je možné otvoriť a uložiťotvorením dokumentu Štandardy kvality.